ΚΑΤΗΟΓΟΡΙΕΣ

Συχνές ερωτήσεις

Ε: Ερώτηση
Α: Απάντηση

Ε: Σαν καινούργιος πελάτης να εμπιστευτώ τα προϊόντα και την εταιρεία μας

A: Όλα τα προϊόντα μας είναι άριστης ποιότητας από του καλύτερους προμηθευτές με όλα τα νόμιμα πιστοποιητικά CE και με δικαίωμα επιστροφής 14 ημερών σύμφωνα με το Νόμος 2251/1994 περί προστασία των καταναλωτών. Όσο αναφορά την εταιρεία μας είναι 100% ελληνική και νόμιμη με ελληνικό ΑΦΜ, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι διαθέσιμο τις εργάσιμες ημέρες/ώρες, οποιαδήποτε πρόβλημα ή απορία έχετε σχετικά με την πλοήγηση σας στο eshop μας είμαστε στην διάθεση σας .

Ε: Πώς μπορώ να παραγγείλω;

A: Μέσω του site βρίσκεις το προϊόν που θέλεις και πατάς την επιλογή «Καλάθι» και ακολουθείς τα βήματα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου ή τηλεφωνικά καλώντας μας στο 2130335320 Δευτέρα έως Παρασκευή 9πμ - 9μμ.. Καθώς και στο inboxτις επίσημης σελίδας μας στο Facebookαφήνοντας τα στοιχεία σας και τους κωδικούς των προϊόντων. 

Ε: Χρεώσεις παράδοσης;

  • 5.00 € για αποστολή με Γενική ταχυδρομική  Courier και τρόπο πληρωμής: αντικαταβολής
  • 5.00 € για αποστολή με Γενική ταχυδρομική  Courier και τρόπος πληρωμής : κατάθεση σε τραπεζικούς λογαριασμούς  
  • 5.00 € για αποστολή με Γενική ταχυδρομική  Courier και τρόπος πληρωμής : μέσω PayPal   
  • 5.00 € για αποστολή με Γενική ταχυδρομική  Courier και τρόπος πληρωμής : Viva Payment    

Ε:Πως θα πληρώσω την παραγγελία μου;

  • Αντικαταβολή( Μετρητά ) με την παραλαβή τις παραγγελίας σας από τον courier .
  • Με ηλεκτρονικό πορτοφόλι PayPal.
  • Με Τραπεζικό Έμβασμα σε 4 ελληνικές τράπεζες .
  • Με Viva Payment .

Ε :Τι μπορείς να επιστρέψεις;

A: ΤΟ AGORA365 εγγυάται ότι όλα τα προϊόντα που πωλούμε στο οn line κατάστημα είναι σε άριστη κατάσταση &ποιότητα. Θα σας αντικαταστήσουμε ή θα σας αποζημιώσουμε για τυχόν ελαττωματικά προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε. Θα χαρούμε να σας αντικαταστήσουμε οποιοδήποτε προϊόν δεν σας ευχαριστεί, την πολιτική της εταιρείας μας όσο αν αφορά την επιστροφή των προϊόντων μας δείτε στους όρους χρήσης .

Ε: Που θα βρω τον αριθμό παραγγελίας μου και τον αριθμό αποστολής ;

A: Ο αριθμός παραγγελίας αναγράφεται στα e-mails επιβεβαίωσης και στα έγγραφα που αποστέλλονται σε σας & ο αριθμός αποστολής ενημερώνεστε με sms από την εταιρεία μας στο αριθμό που έχετε δώσει κατά την εγγραφή σας στο κατάστημα μας .

Ε: Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

A: Μπορείς να ζητήσεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου σε οποιαδήποτε φάση ολοκλήρωσής της:

  • Μέσω email στο info@agora365.gr αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας σας
  • Τηλεφωνικά στα τηλέφωνα 2130335320 – αστική χρέωση.

Ανάλογα με το στάδιο εξέλιξης της παραγγελίας θα σε ενημερώσουμε για τις επιλογές που έχεις.

Ε: Τι κάνω εάν μου έρθει κάτι σπασμένο και με ανοικτή συσκευασία ;

Α: Εάν το κουτί τις παραγγελία είναι ανοικτό ή τα προϊόντα κατά την μεταφορά τους έχουν υποστεί ζημιά θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από την παράδοση σε εσάς .   Ώστε να μπορέσουμε για τυχόν αντικατάσταση που προκύψει .
 

Ε: Τα προσωπικά στοιχεία μου & οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσα από το site σας είναι ασφαλής ;

Α: Τα στοιχεία σας βάσης ελληνικής νομοθεσίας μένουν αποκλειστικά στην εταιρεία δεν δίνονται σε τρίτα άτομα, χρησιμοποιούνται μόνο για την εκτέλεση της παραγγελίας σας καθώς και για διαφημιστικούς λόγους (email) εάν έχετε εγγραφτεί στο newslaterτης εταιρείας μας. Όλες οι συναλλαγές εκτελούνται σε περιβάλλον ασφαλείας  της εταιρείας που έχετε επιλέξει για την πληρωμή σας (vivapaymentή PayPal).

 

Show Buttons
Share On Facebook
Share On Twitter
Share On Google Plus
Share On Pinterest
Share On Youtube
Hide Buttons